....<3....

Heej!! Jag har inte kunnat blogga för jag har haft så hilma kul så jag har inte hunnit! Imorgon ska jag till pappa men det är inte fören på kvällen. Så jag hinner att vara med Barbro lite till. Idag har vi varit och hälsat på min nästan morfar kan man säga. Han ligger någonstans där jag är nu. han var glad och pigg. snart ska jag gå och kolla på tv men jag ska nog bara kolla lite saker på datorn först. Idag har jag också gjort ett skal till in iphone. det blev jätte bra:) det är virkat. Jag har typ inte gjort något för det gjorde barbro ;) Imorgon ska jag nog sova ganska länge för jag är jätte trött nu. I morse vaknade jag kl 9 så.... Nu ska jag gå men ha de så bra!! KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åhh, det verkar så roligt att göra ett skal till mobilen kan du inte lägga upp en bild? ;) <3

2012-04-12 @ 21:32:05
URL: http://moistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0