30-----> skolan!!

Hej!! Nu har har jag precis gått upp min skola börjar 8 så jag får nog skynda mej lite nu för den är halv! Idag ska vi ha slöjd och det är bra för då slipper ju man ju vara med dom som går i mindre klasser och det är ju faktisk bra om man lär sig någonting också derbyt samma på hemkunskapen:) idag ska jag till fotbollen så det är ju bra, äntligen!! Ikväll ska jag nog bara gå och lägga mig direkt Jag kommer hem!! Jag har jätte ont i magen så jag får nog göra något åt det!! Oj nu får jag nog skynda mig för jag har inte ätit eller något så hejdå och ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gillar bilden :) <3

2012-04-24 @ 20:15:26
URL: http://thehappysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0