En av oss var det!! :)

Hej!! Idag har jag varit i skolan och haft ganska tråkigt....asså torsdag är ju det tråkigaste skoldagen på hela veckan eller den ärr alltid tråkigast. Man har typ ingen fotboll och så är det bara tråkigt! Men... Idag efter skolan gick jag och några tjejer hem till Maja och va lite hemma hos henne men vi bara pratade. efter kanske en kvart gick vi hem till mig och hämtade busskort efter det fick vi ner till busshållplatsen och där satt vi ganska länge för vi var så stressade eller en av oss var det!!! :) i alla fall vi skulle till Kungshamn och köpa en liten sak till en annan tjej:) för hon ska ha fest eller party eller aja.... Och kanske för två timmar sedan åkte jag hem. Imorgon är det ju fredag så det kommer ju bli skönt jag kommer att hjälpa Matilda med festen innan... Men jag kommer att nog ta lite kort och lägga ut om det nu blir några kort:) vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men.... Aja det kommer jag väll på i sista minuten!! Tihihihihi!! Ha en fortsatt bra kväll!! Puss o kram!!! :) 💗


Kommentarer
Postat av: Maja

Okej?

2012-04-19 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0