:) :) :) :)

Hej! Nu sitter jag och kollar på en serie på mammas iPad:) ska nog kanske hå in på Skype snart :) och snacka lite med några goa vänner:) idag ska jag till pappa och jag tar bussen dit. Varannan helg åker jag till han och det är så gött att komma till stan och till lägenheten:) då finns det kanske lite mera saker att göra. Vi kanske åker till farmor på landet eller något annat mysigt<3 kanske till torp:) igår var jag förresten på torp med maja:). Jag köpte lite smink kläder och lite annat. Idag hade jag på mig en sak t.ex. Jag ska nog kanske börja göra lite outfits:) men jag vet inte riktigt? Nu ska jag gå och packa men vi hörs!! Ha en bra dag!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0