Godnatt bloggen!!

Hej! Ny ska jag snart lägga mig för att jag är ganska trött idag. Vet inte riktigt varför men... Jag har inte bloggat på flera dagar typ för att jag har verkligen inte hunnit! Idag gick jag upp kl halv åtta för att gå till skolan. Vi slutade kl halv tre sedan gick ang hem till Maja och åt lite makaroner:) hon skulle på tennis så jag åt med henne och en till. När hon gick ber till bussen gick jag hem men sedan gick jag till Matilda. Hon ska typ ha ett kalas på fredag så jag hjälpte henne lite. Thihihi!! Vi kom typ inte framm till något men vi hade kul! Jag gick typ hem kanske klockan halv sju någon gång. När jag kom hem mös jag med familjen och nu ska jag sova!! Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0