Instagram :)

Heej!! igår bloggade jag inte när jag kom hem för att jag kände inte för det och jag var jätte trött. Jag tror att jag somnade typ vid halv åtta och sen dess har jag sovit. Idag känner jag mig inte helt bra:( jag har jätte ont imagen och i halsen. Aja det går väll över någon gång. Snart ska jag och min pappa börja med att sätta en deg för att vi ska göra bullar. Han fyller år den 1 maj:9 fast vi ska ha kalas imorgon för då.... ska vi ha det.... Jag har glömt min laddare till mobilen så jag kommer inte att svara men framåt kvällen kommer jag nog svara:) och ikväll ska vi grilla med grannar och vänner:) Ha en bra dag! <3 kram o puss!!
PS:  Lägg till mig på instagram:) Jag heter cocopops :)
                                    


Kommentarer
Postat av: Maja

Nej Helena har tagit den! 👍

2012-04-28 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0