La la la la la la lo!

Hej! nu har jag blivit lite piggare så jag kan skriva lite mera denna gången. Tills nu har jag sett 2 filmer men jag ska snart sätta på den tredje. Igår såg jag 3 st men jag tror att jag kommer att se 4 idag kanske. På fredag börjar vårat påsklov! Det ska bli så skönt. Och på fredag kväll ska jag och Maja och våra familjer och några grannar till gå ner till bryggkafet. Det ska bli så himla kul. Aa just det jag kanske har redan skrivit allt det. Men aja! Datorn laggs lite igår så det blev två likadana inlägg igår. Ups! Ha en fortsatt bra dag! Puss o Kram! Vad ska man liksom göra när man inte har någonting att göra? Kanske jag ska fortsätta att städa och sjunga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0