Pizza!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej, nu sitter jag ute på våran balkong och solar mig lite:) det är ju så hilma bra väder allså!! :) nu är kalaset slut och alla gäster har åk hem. Kalaset höll på i fem timmar!!!! Är inte det lite länge eller är jag konstigt?? Alla tråkiga vuxna satt typ bara ute i köket och snacka om allt. Men jag och Viggo tröttnade så vi gick ut och spelade lite fotboll:) och efter en timma eller något gick vi in igen och spelade inomhus:) sedan kom min syster och hon hade med sig sin hund "dexter" så när hon kom så ville miira gå ut med han men inte Viggo men när jag gick utanför dörren så hör jag liksom att han kommer springande:) så då ångrade han sig när han visste att jag skulle ut:) ... Men.... Nu ska jag gå med pappa och köpa pizza:) mums:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0