Plugga, plugga, plugga

Nu har jag vaknat och jag är jätte trött. Våran skola börjar liksom 8. Sååå... Idag är det ju torsdag och det är nog den segaste dagen på hela veckan . Ursh!! Inget roligt alls!! Men idag så MÅSTE jag plugga för jag har inte gjort någonting typ :) ups! Man tänker att man ska typ gör dom på måndag för då slipper man göra allt på torsdag men vad gör man?? Man är med kompisar och sedan på tisdag är det fotboll och onsdag städar och vänner och då är det ju torsdag som det alltid blir!!! Aja!! Så är jag! Men i dag har jag inget val så jag bara gör det. Nu ska jag försöka dra upp mig själv ur säger och gå ner och äta!! Kram


Kommentarer
Postat av: Maja

Fin blogg ;)

Kommentera gärna på min blogg <3

2012-04-26 @ 08:06:28
URL: http://thehappymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0