Sjuk... Sjuk... Och ... sjuk...

Hej! Idag känner jag mig ganska sjuk. Det är så jobbigt! Jag har precis varit nere på min farfars grav med min pappa. Så nu är jag hemma och sitter i min säga och kollar på tv. Idag ska jag nog inte göra så mycket. I morgon är det ju skola. Det är ju inget man längtar efter precis. Denna vecka vet jag faktiskt inte om jag har något prov men jag hoppas att vi inte vars det. Igår var det ju gladiatorerna och jag tycket att det var bra! Den läskigaste är ju hero. Ursh!! Nu ska jag fortsätta att kolla på tv. Ha en jätte bra dag!! Kramizar!


Kommentarer
Postat av: Sandra <3

Jag gillar Toro i Gladiatorerna! ♥ :D

2012-04-01 @ 12:30:43
URL: http://thehappysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0