Skypar med Majsan! <3

Heej! nu sitter jag och skypar med Maja. Det är kul! idag har jag verkligen inte gjort någonting. Nu är det ju fotbollen också och det gör ju inte saken bärrte efter som jag inte kan gå på det. idag har jag bara sett 2 filmer men jag ska nog sätta på en snart. Imorgon ska jag nog till skolan och jag blir bättre. Om jag inte är det så är man väll hemma och kolla på yttligare 4 filmer till och städar en massa. Nu ska jag se på en film. Ha en forsatt bra kväll! KRAM! PS: Nästa vecka är det ju påsklov. Det ska bli så himla kul! På långfredan ska maja och hennes familj komma hit och några grannar till och deras släkt. Med dom ska vi gå ner till bryggkafet i bovall :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0