fredagen den 13

Heej!! idag vaknade jag av att bilarna åkte precis utanför. JAg förstod inte var jag va men sedan kom jag på efter 5 minuter att jag var hos barbro. :) Idag har jag gått en promenad men henne för vi skulle kolla på min gammelmormors grav. När vi kom hem satte vi oss och spelade vi lite kort. Efter vi hade spelat kort i en halvtimma eller nått så gick jag och satte på tv och satt där och hade det lite kul medans Barbro var vid datorn. Sedan tog jag den och nu stter jag här. Och jag kan verkligen inte sitta vid datorn utan att blogga .... det går bara inte. Jag virkade ju ett skal igår. Och nu kommer en liten bild på det!! Ha en fortsatt bra dag!! Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0