14:45

Heeej! Nu har jag kommit hem från skolan elr det var en liten stunds sen men.... och det har faktist varit ganska kul idag. Till lunch skulle vi få fisk soppa. Men det blev fisk och vatten, inte så gott kanske. Vi fick ,också bröd till, men jag är ju laktos så jag får lite smör i en skål. Det var bara det att det var någon annan som haft den innan och det var massa smulor i den och så vidare, inte så mysigt kanske. När jag kom hem från skolan bakade j chokladmuffins. Dom blev jätte goda MUMS! Men nu ser jag på fåret shaun. Jag har ganska tråkigt =)  Men det är faktiskt ganska bra :) hehehe. Ikväll ska jag åka till pappa och det kommer att bli kul. Vi åker säkert till farmors land ( till landet) Det är ju disco i våran skola i nästa vecka på fredag. 6:an bestämmer kan man säga så det kommer nog bli bra :) Så min syster ska åka till trop och köpa lite smink och annat. Då kommer jag att köpa lite saker till mig inför discot. Nu ska jag kolla på fåret shuan, Så ni får ni får ha en fortsatt bra dag!! Kram Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0