3/3

Heeej! Idag har jag varit hos min farmor och grejat med hennes bil och trädgård. Hon har en sommar stuga på landet så idag var det så fint väder så vi åkte dit. Vi eldade och jag spelade fotboll som vanligt. Hon har en ganska stor äng som jag spelade fotboll på. Kl 4 idag åkte vi hem till stan igen. Jag gick direkt till darton och startade den sedan kom min lossasmamma och vill ha den så nu var hon klar... Imorgon ska jag till miira och viggo. Det är två små barn som älskar att busa. Det är min systers barn, allså jag är moster till dom. Blev det när jag var 7 år gammal. Snart ska jag kolla på melodifesivalen. jag vet inte riktigt vem jag gillar. Ha en jätte mysig kväll! Kram Stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej <3

2012-03-03 @ 21:55:19
URL: http://mayoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0