Köpt en iPhone

Heej! Idag var jag på torp och köpte en iphone med min pappa. Det blev så! Så himla kul allså. Jag har en vit. Det fanns bara fita och de var den färgen jag ville ha! I natt kommer jag nog inte så så mycket för att jag kommer att greja med dden hela tiden hehehe! Min telefon inann var helt trög. Någon som vet några bra appar? Kommentera då! det skulle vara kul om ni kommenterade. Kl 5 idag gick jag till farmor och åt lite soppa med henne och några andra i min familj. Idag har jag också köpt en tröja jag ska ha på discot. Jag kanske pratar om discot hela tiden men det kommer att bli lite kul faktiskt. Imorgon ska jag spela fotboll det ska bli jätte kul! <3 Kram Stina


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ladda ner en app som heter Viber! Då kan du och nån annan som har viber smsa och ringa gratis till varandra :D <3

2012-03-17 @ 21:21:46
Postat av: stina

åh vad roligt med en iphone! jag tycker draw something är ett väldigt roligt spel ;)

2012-03-18 @ 17:10:46
URL: http://moistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0