Sova hos Maja!

Hej! Nu har jag kommit hem från klassmötet. Det var ganska rörigt fast föräldrarna var där. jag och min klass ska åka till ett ställe som heter Laxsjön. Låter kanske tråkigt men det kommer att bli kul tror jag. I kväll bestämde vi också att vi ska ha ett disco nästa fredag. Det kommer at bli kul! det blir mycket dans så klart då!! Hihihihi .... I natt ska jag sova hos Maja. Det kommer att kul. Nu ska jag bara packa och sedan går jag till henne =) Det kommer att bli så kul! Vi ska se på film och äta massa gott! Vi ska ju också dansa så klart. Nu ska jag gå till henne.... Jag bloggar när jag kommer till henne. I morgon ska jag också blogga lite grann. Ha en underbar kväll! Kram Stina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0