16:47

heeej! Nu är jag hemma hos maja vi har varit inne på darton lite och nu ska vi börja med läxan! Idag visade vi upp en teater inför skolan, det var rätt roligt. Usch snö igen, jag som hoppades på att det skulle bli vår! Men ser att det håller på att smälta bort, sjönt, hoppas bara inte att det kommer mer. Ikväll ska jag nog inte göra så mycket, kolla på lite tv och ha det gött. I morgon är det ju fredag så det kommer att bli skönt att sluta kl halv 12. Jag ska inte till pappa i helgen så. Ska kanske köpa en iphone i helgen! har ni några tips på bra appar?

Kommentarer
Postat av: Sandra <3

Om du köper en Iphone :) Ladda ner ett spel/app som heter Tap The Frog ;D <3

2012-03-09 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0