Dagens planer!! <3

Heej!! Nu har jag precis varit ute och hjälpt mamma med att bära lite saker till bilden för att vi skulle slänga lite skit. Men nu skulle hon åka och slänga och det är ju så j'vla tråkigt så det är inte sant och fram för allt äckligt. Så jag stannade hemma och gjorde det roliga i stället.... ATT BLOGGA!! Men när mamma kommer hem ska hon nog klippa mig. Jag vet inte riktigt och jag vill spara till långt hår eller en annan frisyr eller aaaaa det är så svårt... vad tycker ni?? Idag vet jag inte riktigt om jag ska åka ut till smögen men jag vill vara hemma men det vill säkert inte mamma så vi åker nog ut till smögen. Det är ALLTID dom älsta som får bestämma hela tiden är så hilma störande. Jag har ju sex stycken andra stora syskon så att.... men kan ju vara skönt ibland:) Ha en bra dag.
PS: jag kommer att blogga senare. Förlåt om det inte ar varit så bra uppdatering!!.  <3
PS: på onsdag nästa vecka så ska jag plasta min glugg. Så det är ju inte långt kvar..... är jätte rädd!!

Undra om det kommer att göra ont?
Tänk om jag blir så rädd att jag springer där ifrån när dom säger mitt namn i vänt rummet....!!
Om hon kanske kommer in med en yxa eller nått??
Tänk om hon säger att jag äter för mycket godis??


Kommentarer
Postat av: osvald

vilken glugg och vrf

2012-05-07 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0