Ena ämnet till det andra :)

Hej bloggen!! Nu ska jag snart gå och lägga mig. Inte för att jag är trött utan att mamma säger det. Ikväll har jag suttit mest vi tv och har sett mästarens mästare eller vad det nu heter. Till helgen ska jag till Göteborg:) toppen!! Till syrran!! Vi kommer nog att ha en massa mys men vi kommer bog shoppa:) klart!! Denna veckan kommer inte bli så lång eftersom vi är lediga torsdag och fredag. Så skönt!. Så jag tror att gör åker på fredagen kl 14 eller något kanske och min syster jobbar som radiopratare i Uddevalla så då behöver jag bara åka till Uddevalla och sedan kommer hon på den bussen så jag inte åker ensam på tåget. Jag tycker att det är bättre att åka tåg istället för buss. Ursh! Ena ämnet till det andra.----> jag tror att vi ska ha några muntliga prov denna veckan. Vi har inga mer jobbiga prov och det är ju skönt. Ursh det känns helt konstigt att jag ute har bloggat på hela dagen. Nu ska jag nog kanske sova om jag orkar....:) kram o puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0