Hejdå!! <33

Hej bloggen... jag ska sluta blogga för att det börjar bli lite tråkigt och jag har typ inte tid och min statistik suger så det är inte så kul och kommentarer men jag kanske kommer att börja till hösten igen.. jag vet inte det häller för att då går jag ju på högstadiet och då pluggar man mera och så då har absolute inte tid men det har varit kul.... HA EN SUPER BRA SOMMAR OCH ALLT!! KRAM O PUSSS alla!! Hejdå
Man kan inte flumma utan att ta kort :)
aaa som sakt..... :)


...... Fiiiiiiina vänner!! <33

 Du hade precis fyllt 13 år :) hade myys i sjöboden !!

 VI hade kul i Uddevalla!! MÅÅÅnga fina minnen t.ex allt godis som agens ville ha och maja fick betala!! ursh stackars dig Maja!! :)

 FIIIIINA SANDRA!!

 Alla jobbar men du äter bara socker :)

TACK till alla som har läst min blogg varje dag!!


Kommentarer
Postat av: Sandra!<3

Ska sluta med, tkr nt att det är kul :/ men bilden på oss var ju väldigt vacker ;) <3

2012-05-14 @ 20:48:56
Postat av: Agnes

Haha roliga bilder. Var du tvungen att ta dom sjukaste du kunde hitta på mig eller?! Synd att du ska sluta<3

2012-05-14 @ 21:18:21
URL: http://meagnes.blogg.se/
Postat av: sara herdebrant

jag lovar! ingen pluggar mer på högstadiet! LOVAR!!! :|

2012-05-19 @ 01:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0