Soooooommarlovet koooom hiiiiit!!!!

Hej!! Nu ska jag snart eller inte alls snart... Gå och lägga mig. Min syster Evelina är hemma hos oss och idag har vi fått oss en liten promenad och så har vi varit ute i det underbara vädret. Rena sommaren. Allså... Gud!! Vad jag längtar efter sommaren:) så super att man bara har det gött. Inga läxor, sola och bada hur mycket som helst!! Man blir brun och vacker:). Nej men vad konstigt det lät. Men nu ska bog göra mig en kopp te och sätta mig på studsmattan. Men..ni får ha det så.... Jag har förresten tagit upp min studs matta:) jag gjorde det helt själv. Det kom väll kanske lite svordomar .... Nu är den iallafall uppe:) men jag har jätte ont i mitt knä så jag kan typ inte hoppa:) men aja... Men .. Ni får ha det så bra :) Kramizar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0