Storsamling!!

Hej!! Nu sitter jag och kollar på tv för att jag har inget att göra gör att jag vaknade tre timmar förtidigt allså halv fem. Ursh!! Idag ska jag till skolan som vanligt men vi kommer typ inte jobba något för vi ska ha en sak som heter storsamling. Storsamling är en liten rolig grej som 6:an får ta hand om. Alla "barn" som går på skolan får uppträda med något dom tycker är kul... Typ dansa, sjunga, spela teater och så vidare.... Idag ska jag inte uppträda och jag skulle inte vilja det häller... Ursh!!
Men jag ska vara program ledare med 3 killar. Jag har ingen aning vad jag ska säga men.... Men aja skitsamma. Idag slutar vi skolan kl halv 12 och det är ju skönt för att då kan gå hem och ta det lungt innan man ska med en jobbig buss till hallinden och sedan byta och den är på väg till Trollhättan som stannar i Uddevalla inne i stan och därifrån får man ta en buss hem eller gå.... Ursh!! Nu ska jag fortsätta att se på tv men vi hörs!! Följ mig gärna på twitter!!😄😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0