Den fina bussturen :)

Heej!! Nu är jag hos min pappa. Jag åkte bussen igår till Uddevalla. Bussresan gick väll ganska bra eller kanske inte innan jag bytte buss i hallinden så mådde jag jätte illa i första bussen. Men när jag gick på trollhättan bussen så var det en liten flicka bakom mig och hon kanske var 2 år.... Men efetr en stund när vi kanske har åkt i fem minuter så hör jag någonting som smaskar och någon som andas jätte mycket rätt in i örat.. När jag kollade bakot så satt en jätte söt liten flicka som hade ett illaluktande tuggummi. Då tänkte jag bara aja, och kollade frammot igen så att jag inte skulle bli åksjuk. Efter typ kanske en kvart tio minuter så hör jag något som skrek. Då fick den lilla flickan en festis över sig. Men hennes mamma bara skrattade över hela bussen, alla kollade vekligen på dom:) aja tänkte jag och kollade frammot igen och sedan tog jag upp min iphone och då hörde jag det jobbiga tuggummit igen och då ville hon spela men då sa henne mamma till som tur var att hon skulle sluta att stör mig. Och sedan efter fem minuter så så kände jag tt jag fick en kladdig hand rätt på huvudet. Men typ efter 10 sekunder kanske så tog hon bort den. Kanske lite långt men.... efter hon tog bort handen så var håret helt kladdidt. Såååå jaaa det kanske inte var så jätte bra bussresa men....Nu ska jag gå och äta men vi hörs!! KRAM O PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0