Idrotten!!<3:)

Hej!! Nu sitter jag vid datorn och tänkte passa på att göra ett litet inlägg. Jag har precis kommit in för jag har varit ute och hoppat studsmatta med Maja och Osvald :) det var ju kul men det var inte så läge så skulle dom gå hem. idag har vi haft gympa och det gick bra eller det gick inte alls bra för att jag rammla ihop vid affären pondus så.... jag kanske ska ta det från början... vi hade engelska och skulle precis gå ut på rast. sedan gick jag och maja till omkläningsrummet för att byta om. När vi hade kommit ut ocvh allt var fixat så skulle vi gå ner till torget för att samlas. Jag och maja kom i samma grupp för att vi ville det och att vi stod brevit varandra:) thihihi. Så nu ska jag komma till saken.... Maja och jag började springa upp på en gata som alla andra sprang till men sedan svängde vi av. Först fick Maja håll och sedan skulle hon knyta skorna och sedan fick typ håll igen och hon höll på så hela tiden. Och när vi viste att vi var klara så då gick vi ner till torget igen för att samlas. Men sedan var det typ någon som sa att det var en till exrta bakom pondus och då var några killar på väg dit och då väntade jag inte på Maja lägre för att jag ville verkligen att vinna men sedan kom en äcklig kille precis framför mig så att jag blev lite sur där en stud och då råkade att jag putta honom och tog den där saken man gör hål med och sedan såg jag natt han var ganska långt fram och då sprang jag och till slut blev det typ grått och sedan helt tomt. Jag kunde inte andas m.m. När jag "vaknade till" så gick jag med min gympa lärare någon stans men jag vet inte riktigt var jag var. Men sedan satt jag och lutade mig mot en busskur och var helt ur och så vidare.... men efetr kanske en kvart ett någon då darrade jag lite i fem minuter och sedan gick vi tillbaka till skolan och började duscha:):):):)sedan hade vi en liten lektion och vi hade ett litet för lexförhör:) det gick toppen och sedan gick vi till bamba och åt pannkakor. MUMS!! och sedan gick jag hem, till maja och där packade vi lite för att hon skulle till götedeborg för att spela tre tennis matcher eller något har inte riktigt koll:) men sedan efter ett tag hade vi tråkigt så vi smsade osvlad och frågade om han ville hoppa studsmatta... och det ville han!!! så vi gick hem till mig och hoppade:) och efetr en stund skulle dom hem och då gick jag in och åt en glass:) MUMS!! och sedan efter åt jag lite mat med familjen. :) ha en fortsatt bra dag!! KRAM O PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0